Détails de l'emploi

Description :

LendCare is a Canadian consumer finance and technology company, which enables over 6000 businesses to increase their revenue by providing full credit spectrum financing at the point-of-sale. For over a decade, LendCare has cleared a path to providing fast, reliable and affordable financing options for the Powersports, Auto, Retail, Home Improvement and Health sectors, while processing over $4 billion in loan applications to date. With a dedicated team of finance experts and well-established partnerships with merchants, top dealerships and brokers, LendCare bridges the gap between credit score and customers living their best life Responsibilities: Make contact with consumers via the telephone to arrange payments for past due accounts. Complete initial trace work using online tools and account systems. Verify consumer information. Professionally negotiate with consumers and explore money sources to determine the best possible arrangement. Maximize revenue and achieve set goals and objectives. Training new hire, handling escalation. Manage schedules. Perform other duties as assigned. Requirements: At least 2 year's experience in working in 1st or 3rd party collections. Excellent communication skills both written and verbal. Strong interpersonal skills. Must thrive in a high paced work environment. Must be highly organized. Leadership skill Ability to handle escalation Always be professional. MUST be fully bilingual in English and French Incentive Plan: Starting salary plus performance-based commission plan Full benefits (100%) Hours are: 9-5 Monday to Friday One afternoon shift working 11:00am-7:00pm One Paid Saturday per month working 9:00am-4:00pm. Do not apply if you cannot work these shifts LendCare est une société canadienne de financement et de technologie qui permet à plus de 6 000 entreprises d’accroître leurs revenus en offrant du financement au point de vente pour l’ensemble des niveaux de crédit. Depuis plus d’une décennie, LendCare ouvre la voie en matière de solutions de financement rapides, fiables et abordables allant des véhicules récréatifs, automobiles, réparations et rénovations résidentielles jusqu’au soins de santé, couvrant demandes de prêt d’une valeur supérieure à 4 milliards de $CAD à ce jour. Grâce à son équipe de spécialistes et à ses solides partenariats avec les marchands, les grands concessionnaires ainsi que les courtiers, LendCare permet aux clients de concilier cote de crédit et mode de vie idéal. Responsabilités: Communiquez avec les par téléphone pour prendre des dispositions en vue du paiement des comptes en souffrance. Effectuer le travail de recherche initial à l’aide d’outils en ligne et de systèmes de comptes Vérifier les renseignements sur le consommateur Négocier professionnellement avec les consommateurs et explorer les sources de financement afin de déterminer le meilleur arrangement possible. Maximiser les revenues et atteindre les buts et objectifs fixes. Former les Nouvelles recrues Gérer les appels d'escalade Gérer les horaires Effectuer les autres taches Exigences : Au moins 1 an d'expérience dans le domaine de Recouvrement 1ère ou 3ème tier. Excellentes aptitudes à la communication écrite et orale. Solides compétences en relations interpersonnelles. Doit s'épanouir dans un environnement de travail très dynamique. Doit être très organisé. Soyez toujours professionnel. Entièrement bilingue en français et en anglais capacité à gérer l'escalade compétences en matière de gestion

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